Секція викладачів історії і суспільних дисциплін

27 квітня 2023 року в онлайн режимі відбулося засідання обласної секції викладачів історії і суспільних дисциплін закладів професійної (професійно-технічної) освіти Полтавської області на тему „Інтеграція інфомедійної грамотності у процес вивчення історії у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

З вітальним словом до учасників звернулася Ірина Долина – директор НМЦ ПТО у Полтавській області.

На засіданні секції розглядалися три основні теми:

  • Медіаграмотність освітянина – ключове завдання системного і компетентного виховання майбутнього конкурентноспроможного робітника;
  • Підготовка до НМТ-2023 з історії України;
  • Концепція розвитку національно-патріотичного виховання в системі освіти ЗП(ПТ)О.

Питання медіаграмотності освітянина широко розкрила кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії і економіки ПАНО ім. М.В. Остроградського Тетяна Бондар. На розгляд учасників засідання були представлені ефективні стратегії навчання і візуалізації; методики розвитку мислення; ефективні комунікації. Велику увагу Тетяна Олексіївна приділила проблемі сьогодення – стресу, а також познайомила з інструментами проти сучасних викликів та поділилася корисними посиланнями.

Багаторічним досвідом підготовки учнів до ЗНО та НМТ поділилася доцент, кандидат історичних наук, викладач ПНПУ ім. В.Г. Короленка Тамара Жалій. У формі діалогу, з елементами сторітеллінгу, на позитивних емоціях Тамара Віталіївна розповіла про нюанси підготовки до тестування.

Голова секцїї, викладач Полтавського професійного ліцею Михайло Замула охарактеризував основні складові національно-патріотичного виховання, його мету, принципи, виховні завдання та шляхи реалізації. Окремо Михайло Васильович зупинився на упровадження концепції розвитку національно-патріотичного виховання в системі освіти ЗП(ПТ)О та на очікуваних результатах.

Методист НМЦ ПТО у Полтавській області Оксана Булочнікова підсумувала роботу засідання секції і зосередила увагу присутніх на напрямах роботи у 2023-2024 навчальному році.

Після підведення підсумків були прийняті рекомендації секції викладачів історії і суспільних дисциплін.