Обласна конференція „Використання штучного інтелекту та технологій доповненої реальності у освіті”

06 березня 2024 року за ініціативи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Полтавській області відбулась обласна конференція „Використання штучного інтелекту та технологій доповненої реальності у освіті”. Мета конференції – обмін досвідом з використання штучного інтелекту та технологій доповненої реальності у закладах професійної (професійно-технічної) освіти Полтавської області.

З вітальним словом до учасників звернулася Ірина Долина, директор НМЦ ПТО у Полтавській області, яка виступила модератором заходу. Організатор – методист Надія Кругліковська.

Спікерами конференції стали:

Маргарита  Корчукова, викладач Регіонального центру професійно-технічної освіти №1 м. Кременчука – „Розкриття творчого потенціалу здобувачів освіти на уроках української мови та літератури за допомогою ШІ-проєктів”.

  Ігор Сердечний, викладач Професійно-технічного училища № 50 м. Карлівка – „Штучний інтелект – інструмент для підтримки педагогів при підготовці кваліфікованих робітників в закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

Сергій Сидоренко, викладач Професійно-технічного училища №44 м. Миргорода –  „Інтеграція штучного інтелекту в освітній процес: від теорії до практики”.

Ірина Кравцова, старший викладач кафедри економічного проєктування та маркетингу Придніпровського інституту ВНЗ „Міжрегіональна академія управління персоналу” – „Впровадження технологій AR у навчальний процес для підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників”.

Леонід Дідківський, майстер виробничого навчання Професійно-технічного училища №46 с. Лазірки – „Використання технологій доповненої (AR) та віртуальної (VR) реальностей в освіті”.

Ігор Коваленко, викладач ДНЗ „Решетилівський професійний агарний ліцей імені І.Г. Боровенського” – „Штучний інтелект – асистент сучасного педагога”.

Під час заходу були обговорені особливості використання штучного інтелекту та технологій доповненої реальності у освіті,  їх переваги та недоліки, майбутнє штучного інтелекту та його потенційний вплив на освіту.