29 лютого 2024 року завершився триденний Всеукраїнський онлайн захід Галерея педагогічного досвіду „Професійна освіта в умовах воєнного часу”.
Організатор заходу: Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Полтавській області.
Метою заходу була популяризація та поширення передового педагогічного досвіду педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти Полтавської області.
Спікерами третього дня стали:
Людмила Гайтан, викладач фізики та астрономії Полтавського професійного ліцею – „Використання елементів STEAM-освіти для формування дослідницької компетентності та підвищення зацікавленості учнів до вивчення предмета „Фізика і астрономія”;
Аліна Мартиненко, викладач англійської мови Полтавського професійного ліцею – „Розвиток комунікативних навичок та творчого потенціалу учнів на уроках англійської мови”;
Маргарита Корчукова та Людмила Горіславець, викладачі української мови та літератури Регіонального центру професійно-технічної освіти №1 м. Кременчука – „Пошук нового змісту, форм, методів і засобів проведення тижнів української мови і літератури”;
Олеся Тристан, викладач інформатики Регіонального центру професійно-технічної освіти №1 м. Кременчука – „Інтеграція Microsoft Office 365 в дистанційне навчання при підготовці кваліфікованих робітників”;
Сергій Сидоренко, викладач інформатики Професійно-технічного училища №44 м. Миргорода – „Використання сервісів платформи „Всеосвіта” при підготовці кваліфікованих робітників за змішаною формою навчання”;
Юлія Телятник, викладач інформатики ДПТНЗ „Професійний аграрний ліцей” м. Кобеляки – „Методика створення персонального сайту викладача як важливий фактор ефективного освітнього процесу”.
Модератором заходу виступила Ірина Долина, директор НМЦ ПТО у Полтавській області.
Педагоги Полтавської, Харківської, Одеської, Тернопільської, Київської, Рівненської, Волинської, Сумської, Львівської, Запорізької, Чернігівської та Донецької областей під час заходу познайомилися з досвідом роботи щодо упровадження сучасних форм і методів навчання, використання онлайн-сервісів та платформ в освітньому процесі, застосування різноманітних дидактичних засобів навчання та педагогічних інновацій.